NO MORE SHOES

4:09 PM

Sześć par, czarnych, letnich butów wylądowało w moim domu podczas wyprzedaży. Nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy. Więcej nie kupuje, koniec następna para butów to będą kozaki. Przysięgam!

No more shoes and I mean it. I have just realised I got six pairs of black summer shoes this season. 
Thank god they were all on sale. The next pair I will buy will have to be boots and I am going to stick to this plan !



From the left : 1. Block Heels by &Other Stories, Strappy Sandals by &Other Stories, Studded Block Heels by Topshop, Pointed Flats by Zara, Wedges by Zara, Stilletoes by Zara

You Might Also Like

11 comments

  1. Replies
    1. spokojnie jeszcze na nie zdążysz to wtedy pogadamy :D

      Delete
  2. boskie te buty!! wszystkie!!!

    ReplyDelete
  3. cuuudowne wszystkie! Zakochałam się:D
    Tak przez wyprzedaże człowiek może oszaleć, tez tak mam...:D

    ReplyDelete
  4. hej.
    wszystkie buty są świetne. :) idealne w sumie nie nie tylko na lato :)
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. o, te buty z Zary wyglądają znajomo!
    też je musiałam kupić, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia!
    cudo!


    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog. Your comments are appreciated.

Subscribe